پایاتهویه ، نمایندگی ایران رادیاتور در شرق تهران

فروشگاه پایا تهویه نمایندگی ایران رادیاتور شرق تهران بصورت تخصصی  در زمینه ی سیستمهای سرمایشی گرمایش شوفاژ و تهویه مطبوع فعالیت دارد. فروشگاه پایاتهویه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ شروع کرده و بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان دارد. در سال های اخیر و  با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تقاضا در مورد خرید آنلاین، پایاتهویه با راه اندازی بخش فروش اینترنتی تمامی محصولات ایران رادیاتور را با بهترین قیمت در سایت تخصصی خود قرار داده که مشتریان عزیز به راحتی بتوانند خرید اینترنتی خود را با امنیت کامل و با اتصال به درگاه بانکی پرداخت نمایند.

کارشناسان فروش و مشاوران فنی ما همواره در تلاش بودند که ارزانترین قیمت بازار را در سایت بروز رسانی کنند و البته انکان خرید حضوری نیز همیشه فراهم بوده و هست. پایا تهویه نمایندگی ایران رادیاتور پیروزی در شرق تهران واقع شده و مناطق خیابان پیروزی، خیابان ۱۷شهریور، نیرو هوایی، میدان شهدا، میدان امام حسین، بهارستان، افسریه و مناطق اطراف خود را تحت پوشش دارد گرچه که به مشتریان در سراسر استان تهران و حتی شهرستان ها نیز فروش و خدمات دهی انجام می دهد. ما سعی میکنیم با ارائه بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها باعث رضایت مندی شما عزیزان شویم.

شرکت پایا تهویه در خیابان پیروزی – غرب به شرق خیابان پیروزی – جنب بانک اقتصاد نوین – پلاک ۸۶۶ – طبقه چهارم واقع شده است .

شماره شرکت پایا تهویه : ۲۰ ۵۰ ۳۳۳۳ ۰۲۱ 

شماره موبایل واحد فروش شرکت پایا تهویه :   ۶۲ ۶۵ ۴۳۹ ۰۹۳۸

کارشناسان فروش پایا تهویه بعد از خرید شما با دقت بالا تمامی فرایند های خدمات پس از فروش محصولات شما مانند ( نصب ، ارسال و … ) را برای شما انجام میدهند. به این ترتیب می توانید خریدی امن و مطمئن با استاندارد بالا داشته باشید و با خیالی آسوده محصول مورد نیازتان را تهیه کنید . ما پس از خرید شما نیز همواره پیگیری های لازم جهت خدمات پس از فروش به شما را فراهم خواهیم کرد .

نمایندگی ایران رادیاتور پیروزی
نما

خرید اینترنتی محصولات شرکت ایران رادیاتور

برای خریدی آسان و امن می توانید به صورت آنلاین مستقیم از سایت پایا تهویه محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. ما تمامی کاتالوگ ها، توضیحات، قیمت و دیگر اطلاعات مورد نیاز شما را برای خرید در سایت قرار داده ایم. البته شما می توانید به صورت تلفنی و یا حتی حضوری نیز از مشاوران ما کمک بگیرید. در فیلم زیر ما نحوه کامل ثبت سفارش از طریق سایت را به شما آموزش میدهیم.

پخش ویدیو